When you're trying to market to everyone, you connect with no one.”

هنگامی که شما در حال تلاش برای فروش به همه هستید، با کسی ارتباط برقرار نمی کنید.

این جمله را از وبلاگ Ash Maurya خوندم و به نظرم یکی از بهترین نکته هایی هست که همه ما باید رعایت کنیم.

اگر وبسایتی را برای فروش به همه راه اندازی کنیم میزان احتمال موفقیت ما فوق العاده پایید است. روش درست این است که ما از کمپین های مختلفی برای قشر های مختلف مخاطبان هدف خودمان استفاده کنیم. و سعی ما بر این باشد که هرکس را به شیوه خودش جذب کنیم.

 

 

تا حالا به اولین ارائه استیو جابز از ایفون نگاهی انداخته ایید؟

و به این فکر کرده ایید که چطور مردم برای خرید ایفون حاضر شدند 6 ساعت در صف های طولانی بایستند؟

من که تا کنون قبل و بعد از استو جابز محصولی ندیده ام که مردم به این شدت علاقه مند به خرید آن باشند!

مشکلی که ایفون از مردم حل می کرد چه چیزی بود؟

آیا مشکل مردم در رابطه با ترکیب سه دستگاه MP3 پلیر، تلفن همراه و PDA بود؟

دقیقا به خاطر دارید استوجابز دمو خودش از ایفون را چطور نمایش داد؟ چطور شروع به ارائه کرد؟

کاری که استو جابز کرد ساده است! 

همین الان هم می توانید از این ترفند برای معرفی محصولات خودتان استفاده کنید! 

مطمئنا کاری که انجام داد این بود که چند تلفن همراه نشان داد و به مردم به خوبی القاء کرد که استفاده از آنها چقدر سخت است!

به خصوص استفاده از صفحه کلید!

و شما فکر می کنید زمانی که قابلیت های ایفون را در کنار این گوشی ها قرار داد چه تاثیری روی مخاطب ها گذاشته شد؟

آنها فکر کردند درحال دیدن یک معجزه هستد!

یک جادو

استیو جابز استاد برقراری رابطه بین مشکلات و راه حل ها بود. 

کاری که هر طراح محصولی باید بتواند به خوبی انجام دهد!

ارائه Pad launch استیو جابز

 
 

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پنجره چوبی دایره مینا فشن و مدل لباس زنانه بیسیم پاناسونیک برنامه نویسی به زبان پایتون دبيرستان نمونه دولتي ريحانه(دوره اول) طراحي سايت -سئو وبهينه سازي - تبليغات -برند سازي -توسعه دهنده وب بهار بی خزان backlinkgreen