کتاب های مخصوص استارتاپی

فروش ویژه با هدایا استثنایی کتاب استارتاپ هایی که خوشحالی می فروشند!!!

لطفا به صفحه اصلی محصول مراجعه کنید

رضایت مشتری از محصول چطور به وجود می آید؟

3 راهکار فوری برای جلب رضایت مشتری های محصول استارتاپ شما!

نوع فایل: کتاب الکترونیکی (PDF)

تعداد صفحات :25 صفحه

هدیه اول: فیلم آموزشی مکانیزم خرید بر اساس بازاریابی عصبی

هدیه دوم: صوت معرفی 5 انگیزاننده اصلی خرید در مردم

هدیه سوم: خلاصه کتاب مسری، اثر جونا برگر (راهکار های بارایابی ویروسی – فارسی)

هدیه چهارم: سوپرایز (هدیه ای به ارزش 7.800 تومان)

دانلود رایگان 6 صفحه از کتاب 

 

کتاب استارتاپ هایی که خوشحالی می فرونشد

سه روز قبل وقتی برای پیاده روی از خانه بیرون رفتم،  به این فکر می کردم که چطور می شود که بعضی از مردم از خریدهایشان رضایت کافی داشته باشند و برخی دیگر نه!حتی بعضی ها حاضرند پول بیشتری بابت محصولات پرداخت کنند در حالی که می دانند همان محصول را ارزانتر می توان تهیه کرد پیاده روی کار خودش را کرد تا فرضیه هایی را برای این پرسش مطرح کنم و پس از تحقیق و رسیدن به پاسخ آن را با شما به اشتراک بگذارم.

 

این کتاب مناسب تمامی افراد علاقه مند به حوزه استارتاپی است. صاحبان کسب و کار و یا کسانی که قصد دارند رضایت مشتری را در اولویت قرار دهند. همچنین طراحان تجربه کاربری نیز می توانند از اطلاعات این کتاب الکترونیکی استفاده کنند.

 

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کتاب ,محصول ,صفحه ,هدیه ,رضایت ,اصلی ,مراجعه کنید ,رضایت مشتری ,محصول مراجعه ,اصلی محصول ,صفحه اصلی ,اصلی محصول مراجعه
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گروه ساعت سردار بیت کوین شهيده خواهم شد بلیط اتوبوس خرید ملک در ترکیه Tony Laura کسب درآمداز اینترنت پیچک فرکتال ترجمه متون تخصصي